poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Koncert "Smyki" II

Tak mnie wyczerpało "odbieranie nagrody" (vide poprzedni post), że już myślałam, że nie znajdę siły na posta właściwego, zaplanowanego na dzisiaj.
Ale postanowiłam coś jeszcze z siebie wykrzesać, bo post i tak jest już o jeden dzień spóźniony, jako że opisywana impreza miała miejsce wczoraj.

Byłyśmy na kolejnej części koncertu. O pierwszym razie pisałam Tutaj.

Tym razem dzieci miały możność poznać inne instrumenty.
Fagot:


Skrzypce i harfę:


Harfa się spodobała.


Szczególnie, że fakt podobieństwa brzmienia harfy do plusku wody został sprytnie wykorzystany przez organizatorów: wszyscy zostaliśmy spowici przez fale oceanu....


A dzieci mogły sobie dodatkowo popluskać.

Wodą w dmuchanym baseniku.


Wszystko przy dźwiękach harfy.


Już myślałam, że nie da rady odessać jej od tego baseniku...
Ale jakoś dało :-) 

Teraz przerwa w Smykach aż do września :-(


  

3 komentarze:

Wpisz komentarz...